Nike Dry Park IV Keepersshirt Kids Lange Mouwen Zwart

Nike Dry Park IV Keepersshirt Kids Lange Mouwen Zwart
€ 21,99 -33%Je bespaart € 10,96 Beste prijs in de afgelopen 30 dagen: € 21,99 € 32,95
Maattabel
Maat Borst (cm) Taille (cm) Heup (cm) Lengte (cm)
122 - Kids XS 64.5-66 59.5-61.5 68.5-71 122-128
128 - Kids S 66-69 61.5-65 71-74.5 128-137
140 - Kids M 69-75 65-69 74.5-79.5 137-147
152 - Kids L 75-81.5 69-72.5 79.5-84.5 147-158
164 - Kids XL 81.5-88.5 72.5-75.5 84.5-89.5 158-170
Hoe moet ik meten?
  1. A
    Borst (cm)Plaats het meetlint onder de oksels en meet de omtrek in CM
  2. B
    Taille (cm)Meet de omtrek van de taille, ter hoogte van de navel
  3. C
    Heup (cm)Meet de omtrek in CM op het breedste punt van de heupen
  4. D
    Binnenbeen (cm)Meet de binnenbeenlengte van het kruis tot de grond
Andere kleuren
Productomschrijving
Belangrijkste kenmerken:
  • Nike Dry Park IV Keepersshirt Kids Lange Mouwen Zwart
  • Zweetafvoerend Dri-FIT technologie
  • Mesh inzetstukken voor extra ventilatie
  • Slim-fit pasvorm
  • 100% polyester

Dit is de nieuwe Nike keeperscollectie uit de teamwear catalogus. Met dit comfortabele Nike keepersshirt ben je goed uitgerust om optimaal te presteren. Niemand verslaat jou nog in de zestienmeter.

Pasvorm
Het Nike keepersshirt heeft een slim-fit pasvorm en sluit goed aan op het bovenlijf.

Materiaal
Het Nike keepersshirt is gemaakt van 100% polyester. Dit materiaal is voorzien van de Nike Dri-FIT technologie, wat ervoor zorgt dat zweet wordt afgevoerd naar de bovenste laag van shirt. Hierdoor blijf je droog en comfortabel tijdens het trainen.
Lees meer
Productkenmerken
SKU
CJ6072-010
Meer informatie
Merk
 Nike
Type product
 Shirts
Doelgroep
 Kinderen
Kleur
 Zwart
Rol
 Keeper
Technologie
 Dri-FIT
Pasvorm (shirt)
 Normaal
Type Shirt
 Trainingsshirt
Mouw
 Lange Mouw
Duurzaamheid
 Duurzame keuze

Er ging iets mis

Shall we send you a message when we have discounts available?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.